Konfliktuskezelés tréning

Kimeneti kompetenciák:

Konfliktuskezelés hatékony módszerei

Az elégtelen konfliktuskezelés hosszú távon befolyásolja a munkahelyi és személyes kapcsolatainkat. Éppen ezért kevés hasznosabb soft skill létezik, mint a konfliktuskezelési képesség.

A tréningen a résztvevők megismerik a konfliktusok kialakulási fázisait, valamint az eredményes beavatkozás módjait és pontjait. Így a gyakorlatban is használható konfliktuskezelési képességekre tesznek szert, amelyek segítenek hatékonyan kezelni a felmerülő problémákat.

Javasolt célcsoport:

A képzést azoknak ajánljuk, akik szeretnék fejleszteni érdekérvényesítő képességeiket és elsajátítani az eredményes konfliktuskezelés módjait. A tréning külön figyelmet szentel a munkahelyi konfliktusoknak, ezért különösen hasznos lehet a stresszes pozíciókban dolgozók számára.

Kapcsolódó/ajánlott egyéb képzések:

Technikai információk:

Vizsga, értékelés módja:

A képzést követően a résztvevők szöveges értékelést, a képzés anyagával összefüggő, személyre szabott javaslati anyagot kapnak a hatékony alkalmazás elősegítésére.

Tanúsítvány:

A képzést követően a résztvevők Tanúsítványt kapnak.

Tematika:

Mi a konfliktus?

Feltétlenül károsak-e a konfliktusok?

Hogyan működik a munkahelyi motiváció?

  • Mi az a motivációs görbe és miért jó tudni róla?

Konfliktuskezelési típusok

  • Thomas-Killman-teszt kitöltése

A konfliktus kialakulásának fázisai és a beavatkozási pontok

  • Kialakulási fázis
  • Konstruktív fázis
    • Kommunikációs stílusok
    • FÉK-modell
    • Értő figyelem
  • Elharapózó fázis
  • Az utolsó esély fázisa

Konfliktuselemző gyakorlatok