Konfliktuskezelés tréning

Kimeneti kompetenciák:

Az elégtelen konfliktuskezelés hosszútávon határozza meg a munkahelyen belüli és kívüli személyközi kapcsolatainkat, így nyugodtan állítható, hogy kevés hasznosabb soft skill létezik a konfliktuskezelési képességnél. A tréningen a résztvevők megismerik a konfliktusok kialakulási fázisait, illetve az eredményes beavatkozás módjait és pontjait, s így a gyakorlatban is használatható konfliktuskezelési képességre tesznek szert.

Javasolt célcsoport:

A képzést azoknak ajánljuk, akik fejleszteni szeretnének érdekérvényesítő képességeiken, és meg szeretnék tanulni az eredményes konfliktuskezelés módjait. Mivel a tréning külön figyelmet szentel a munkahelyi konfliktusoknak, így a stresszes pozíciókban dolgozók számára kiemelten hasznos lehet.

Kapcsolódó/ajánlott egyéb képzések:

Technikai információk:

Vizsga, értékelés módja:

A képzést követően a résztvevők szöveges értékelést, a képzés anyagával összefüggő, személyre szabott javaslati anyagot kapnak a hatékony alkalmazás elősegítésére.

Tanúsítvány:

A képzést követően a résztvevők Tanúsítványt kapnak.

Tematika:

Mi a konfliktus?

Feltétlenül károsak-e a konfliktusok?

Hogyan működik a munkahelyi motiváció?

  • Mi az a motivációs görbe és miért jó tudni róla?

Konfliktuskezelési típusok

  • Thomas-Killman-teszt kitöltése

A konfliktus kialakulásának fázisai és a beavatkozási pontok

  • Kialakulási fázis
  • Konstruktív fázis
    • Kommunikációs stílusok
    • FÉK-modell
    • Értő figyelem
  • Elharapózó fázis
  • Az utolsó esély fázisa

Konfliktuselemző gyakorlatok