Elérhetőségek
Kérdése van?
Kérdése van, vagy ajánlatot szeretne kérni?
Kapcsolat oldalunkon várjuk üzenetét.
Iparágtól független igény, hogy egy cég képes legyen a felmerülő problémákat, reklamációkat hatékonyan kezelni. Erre nyújt megoldást a képzés. A résztvevők megismerik a 8D problémamegoldó módszer alapelveit és eszközeit, továbbá képessé válnak annak készségszintű használatára. A képzésen résztvevők elegendő tudással fognak rendelkezni, hogy a problémakezelés és reklamációkezelés elméletét a gyakorlatban is alkalmazzák, a felmerülő problémákat hatékonyan megoldják, az ismételt előfordulásukat pedig megelőzzék.
A képzést iparágtól függetlenül mindenkinek ajánljuk, aki magas minőséget és összetett problémakezelést megkövetelő területen dolgozik, legyen az közép- vagy felsővezető, termelésben dolgozó szakember, illetve leendő auditor.
A képzés alapjai az autóiparból származnak, és az ott megkövetelt sztenderdeket követik. Társaságunk úgy alkotta meg a tematikát, hogy aki elvégzi a tanfolyamot, az képes legyen összetett problémákat hatékonyan kezelni.
A képzés időtartama | 1 nap |
A képzés formája | Nyílt vagy kihelyezett |
Kontakt / információk | +36 20 258-0692 www.mavaszk.hu |
A képzés vizsgával zárul, melynek sikerességi feltétele a 70% feletti eredmény elérése.
Sikeres vizsgát követően a résztvevők Tanúsítványt kapnak.
A képzés az alábbiakat foglalja magába